️برگزاری جلسه ملاقات مردمی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه

مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در جلسه ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره گفت: روند رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم تسریع شود.

به گزارش ارتباط کرمانشاه، یزدان خسروی گفت: دیدارهای چهره به چهره فرصتی برای تبادل نظر و ارائه پیشنهادات جهت بهبود وضعیت، خدمات رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردمی را فراهم می سازد.

وی گفت: ارتباط مستقیم با شهروندان، یک ضرورت اساسی برای توسعه و پیشرفت است و اینگونه دیدارها، نقش بسیار مهمی در شناخت بهتر نیازها و مشکلات ایفا می‌کند و می‌تواند به عنوان پلی برای ارتباط نزدیک‌تر بین مدیریت و مردم باشد.

وی افزود: عمده مشکلات مطرح شده توسط مردم در حوزه راه های روستایی، حریم راه ها، حمل و نقل کالا، مجوزهای اشتغال، مجتمع های خدمات رفاهی بوده است.

خسروی افزود: تسریع در رسیدگی به مطالبات و مشکلات مردم توسط مسئولین ذیربط و آسان نمودن روال اداری با رعایت ضوابط قانونی انجام شود.

گفتنی است در این جلسات، ملاقات مردمی با حضور مدیر کل، معاونین و رؤسای ستادی به صورت هفتگی برگزار و به مسائل و مشکلات مردم در حوزه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رسیدگی می‌شود.