تعمیر‌ چند حلقه چاه‌ آب شرب و خط انتقال آب در میان‌‌دربند کرمانشاه

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه از تعمیر‌ چند حلقه چاه‌ آب شرب و خط انتقال آب دهستان میان دربند در بخش مرکزی شهرستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ارتباط کرمانشاه، اکبر ناصری از تعمیر چند حلقه ازچاه‌های آب شرب دهستان میان دربند خبر داد و گفت: تعدادی از چاه‌های این دهستان به خاطر شکستگی خط انتقال، موقتاً از مدار خارج شده بودند که به همت واحد اجرائیات شهرستان کرمانشاه با حفاری در عمق و عرض ۲متر و طول ۳متر در کمترین زمان ممکن مجدداً وارد مدار شدند.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه با اشاره به تعمیر خط انتقال سایز ۲۰۰ فولادی یکی از چاه های میان دربند اظهار داشت: در پی گزارش شکستگی این خط انتقال، پس از انجام بررسی‌های کارشناسانه بلافاصله اقدامات لازم جهت رفع شکستگی انجام شد.

ناصری افزود: به علت همجواری با خط انتقال نفت، این عمليات در شرایط سخت و به صورت ویژه‌، با رعایت اصول ایمنی و بدون خاموشی چاه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط واحد اجرائیات آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه با موفقیت به اتمام رسید.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه از تعمیر خط انتقال سایز ۶۰۰ آزبست مربوط به جمع‌آوری چاه‌های لاین سه میان دربند خبر داد و گفت: در پی گزارش شکستگی این خط که باعث خارج شدن یازده چاه از مدار بهره‌برداری شده بود، نیروهای واحد اجرائیات شهرستان کرمانشاه سریعاً در محل مستقر و عملیات رفع شکستگی تا پاسی از شب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.